- Hoe retourneren?
- Wat vervelend om te horen dat u uw bestelling retour gaat sturen. Om een bestelling retour te sturen hebben wij er voor gezorgd dat u binnen 5 minuten klaar bent. Om het zo goed mogelijk aan u uit te leggen hebben we voor u een stappenplan uitgewerkt:
1 Ga naar onze retour pagina https://fionasruitersport.shipping-portal.com/rp/ op die pagina kunt u gemakkelijk u bestelling retour sturen door alleen de verplichte velden in te vullen.
2 Controleer de ingevulde informatie en geef de reden van het retour sturen aan. Laat eventueel een bericht achter (niet verplicht)
3 Selecteer een dichtstbijzijnde afleverpunt dat voor u het best uitkomt natuurlijk.
4 Bevestig nog even uw retour zending en u bent al bijna klaar.
5 U kunt nu uw retour label uitprinten en op de doos plakken.
6 Breng je retour naar je gekozen afleverpunt toe.
7 De kosten van een retourzending zijn € 6,95. De kosten van een retourzending worden van je terug te betalen bedrag afgehaald.
Wanneer we jouw geretourneerde producten hebben goedgekeurd, zullen we de procedure voor terugbetaling starten. Binnen 8 dagen ontvang je het bedrag op je rekening. Wanneer van toepassing, worden ook je verzendkosten terugbetaald.
- Wanneer kan/mag ik mijn artikel retourneren?
De retourtermijn van je bestelling dat is gedaan via onze webshop is 14 dagen. Na 14 dagen kunt u uw artikel niet meer retourneren. Ook dient u uw artikel via onze manier van retouren terug te sturen. Meer informatie vind je hier.
- Wat is de status van mijn retour?
In alle mails die u ontvangt vindt u een ''volg retour'' button en daarmee kunt u heel gemakelijk u retour volgen en kijken of u retour al bij ons is aangekomen of wanneer het aankomt.
- Er wordt aangegeven niet op vooraad kan ik het artikel toch bestellen?
Als er aangegeven wordt dat het artikel niet op voorraad is, ligt het artikel niet bij ons in de winkel in sommige gevallen kunt u het artikel toevoegen aan u winkelwagen dan bestellen wij het artikel voor u alleen is de levertijd dan langer.
- Wat is achteraf betalen met Billink?
Betalen met Billink is heel gemakkelijk. Je bestelt en ontvangt wat je nodig hebt en selecteert tijdens het betaalproces dat je wilt betalen met 'Billink'. Na ontvangst van je bestelling hoef je alleen te betalen wat je wilt houden. Van Billink ontvang je een handige factuur, die je vervolgens binnen 14 dagen betaalt. Zo heb je geen gedoe met vooruit betalen terwijl je nog op je bestelling wacht! Zo simpel is het!
- Ik ontvang aanmaningen maar het artikel is retour gegaan of nooit geleverd?
Als u heeft gekozen voor achteraf betalen met Billink en u heeft een of meerdere artikel geretourneerd (of andere reden) en u ontvangt nog steeds verzoeken om de bestelling te betalen, dan raden wij u aan om z.s.m contact met ons op te nemen.
- Zijn er extra kosten aan Achteraf betalen verbonden?
Voor achteraf betalen met Billink zijn extra kosten aan verbonden. De verwerkingskosten zijn €1,49 voor achteraf betalen.
- Hoe word mijn bestelling bezorgd?
Bij u ons kunt u kiezen uit 3 verzendopties:
Verzending met PostNL.
Verzenden met PostNL kost 6,10 voor een normaal pakketje. Als het pakketje past door de brievenbus zijn de kosten 3,95 alle bestellingen boven de 50.- worden gratis verzonden. Als je per ongeluk een verkeerd adres heb aangeven kan je het altijd nog aanpassen. Meestal ontvang je je pakketje de volgende dag al met PostNL, als dit niet het geval is word het aangegeven.
Ophalen bij Fiona's Ruitersport.
Liever je bestelling ophalen wanneer het jou uit komt? Kies dan voor deze optie. Je kan meestal dezelfde dag je bestelling al ophalen. De kosten voor deze optie zijn gratis.
Ophalen bij een PostNL service point.
PostNL heeft meer dan 2.000 afhaalpunten dus er zal vast ook een bij jou in de buurt zitten. Als je voor deze optie kiest kan je zelf bepalen wanneer je je pakketje ophaalt. De kosten voor deze optie zijn 6,10 en indien je bestelling boven de 50.- is gratis.
- Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?
Als u voor 16:00 uur heeft besteld wordt u pakketje dezelfde dag in behandeling genomen en heeft u het morgen al in huis. Als het druk is kan het zijn dat u bestelling de volgende dag pas in behandeling wordt genomen en dat u bestelling een dag later aankomt. Alleen wordt dat aangegeven.
- Ik heb besteld om 16:01 komt mijn bestelling morgen?
Als het niet druk is wordt u bestelling waarschijnlijk vandaag dan nog in behandeling genomen.
dit geld voor alle bestellingen die tussen 16:00 en 16:30 zijn gedaan.
Heeft u heel erg haast met u bestelling neem dan aub contact met ons op welicht kunnen we nog wat voor u betekenen.
- Wat is Mollie?
Mollie is onze betaalprovider. Met Mollie kunt u gemakelijk en veilig betalen.
- Waar kan ik mijn rekeningoverzicht vinden?
U kunt u rekiningoverzicht vinden via MIJN ACCOUNT > ACCOUNT INFORMATIE > MIJN BESTELLINGEN
- Wat is jullie Kamer van Koophandel nummer?
Ons Kamer van Koophandel nummer is 01077366 of Link naar gegevens op KvK
- Wat is jullie BTW nummer?
Ons BTW nummer is NL001460888B43
- Wat is jullie postbank?
Dat is: Postbank 9266998
- Buitenlandse betalingen.
Buitenlandse betaling:
IBAN: NL87 INGB 0009 266998
BIC: INGBNL2A
- Hoe moet ik een cadeaubon verzilveren?
Gefeliciteerd met je cadeaubon alleen nu nog verzilveren. Hoe moet je een cadeaubon verzilveren? Via de mail heeft u een code ontvangen als u de code die op u cadeaubon bij ''Kortingscode'' toepast wordt het bedrag van de cadeaubon afgeschreven.
- Kan ik mijn cadeaubon bij meerdere bestellingen gebruiken?
Nee, het hele bedrag dient altijd in 1 keer gebruikt te worden. we kunnen wel eventueel handmatig een nieuwe code aanmaken voor u met het resterende bedrag. daarvoor kunt u contact met ons opnemen
- Hoelang is mijn cadeaubon geldig?
Uw cadeaubon is 5 jaar lang geldig na de bestelling van de bon.
- Wat is de levertijd van bedrukken?
De levertijd van bedrukken is het aantal dagen van het gewenste opdruk artikel + 2 dagen dus als het opdruk artikel een levertijd van ''Voor 16:00 uur besteld, morgen in huis'' heeft is de levertijd 1 dag + 2 dagen u bestelling heeft dan een levertijd van 3 werkdagen.
- Kunnen jullie mijn deken ook bedrukken?
Ja dat kan! alleen dien je het eerst aan ons aan te geven dus even contact met ons opnemen. zodra u u deken heeft verstuurt en ''bedrukken'' op de webshop hebt besteld wordt u deken bedrukt en heeft u uw deken weer binnen 3 werkdagen